Najčastejšie otázky o druhom pilieri na infolinke
- verenie informácií vo výpisoch, vysvetlenie údajov
Výpis z osobného dôchodkového účtu vás informuje o aktuálnom stave vašich úspor, o tom, ako sa im darilo vo fondoch, aj koľko vás to stálo. Ak si sporíte, modeluje sa aj váš budúci druhopilierový dôchodok podľa predpokladaného dôchodkového veku.
- Zmeny osobných a kontaktných údajov
Zmeny v zmluve o starobnom dôchodkovom sporení môžete vykonávať priamo na portáli priamo po prihlásení cez aktívne rozhranie. Každý sporiteľ si tak môže aktualizovať osobné a kontaktné údaje
Sporiteľ s dohodnutou elektronickou komunikáciou získa tzv. aktívny prístup na portál a môže si meniť aj rozloženie majetku vo fondoch
Ak preferujete písomnú komunikáciu, tu sú
V každom prípade
Skôr, ako zavoláte na infolinku, prihláste sa na svoj osobný dôchodkový účet cez portál a overte si nastavenia v zmluve. Ak si nebudete vedieť rady, prípadne budete potrebovať pomoc alebo vysvetlenie, je vám k dispozícii Infolinka počas pracovných dní 9:00 – 17:00
- +421 2 50 122 222